bel-mij-terug

"Bent u klantvriendelijk?"

U legt uw eigen service team een spiegel voor.

empathie-training-header

Empathie @ your Service

Overzicht van deze training

Bent u klantvriendelijk of dénkt u dat? Tijdens de @ your service kijkt u met uw team in uw eigen customer service-spiegel: stap in de wereld van uw eigen klant en zie waar u uw klant nóg beter van dienst kunt zijn. Hoe verandert uw organisatie van een functiegerichte naar procesgestuurde organisatie waar de klant centraal staat.

Voor wie

Professionals met direct klantcontact: Sales professionals, consultative sellers, vertegenwoordigers, verkoop binnendienst, telefonische verkoop, verkoop adviseurs.

Doel

Bewerkstelligen van een proactieve empatische verkoopattitude bij klantcontact.

Ter ontwikkeling van de competenties
Aanpassingsvermogen/inlevingsvermogen /flexibel gedrag/interpersoonlijke sensitiviteit/politieke sensitiviteit

Deelnemers

Groepsgrootte: 8 - 12 personen.

Duur

4 dagdelen

Kosten

€ 1495,00

per deelnemer per training, te voldoen uiterlijk 2 dagen voor aanvang van de training.
Bij in-company trainingen wordt een korting over het factuurbedrag berekend.

Exclusief
BTW, lunch/diner, eventuele overnachting

*prijzen exclusief btw

Graag meld ik mij aan voor deze training


 Bel mij terug om mij nader te informeren
 E-mail mij terug om mij nader te informeren
 

kunt hier vinden:

Heeft u een vraag? Mail dan gerust naar info@empathietraining.nl, of bel met contactpersoon Stephan van IJperen via +31(0)6430 81 688.

design-by-jonghdesign